Derfor er IT-support essentielt for din virksomhed 

 IT understøtter og er ofte essentiel for at virksomhedens værdikæde kan fungere. Grundet Corona, så arbejder mange stadigvæk hjemmefra, og det stiller store krav til netværk, IT-løsninger og systemerDe IT-løsninger og teknologier, som virksomheder har til rådighed i dag, er helt fantastiske værktøjer til at effektivisere og optimere driften af den operationelle del af virksomheden – såfremt de virker.  Hvis de svigter af den ene eller den anden årsag, kan konsekvenserne være store.  

 

Vær på den sikre side

Du står formentlig i samme situation som rigtig mange andre virksomheder gør, hvor du har en række IT-løsninger og systemer, som er fundamentet for din virksomheds evne til at eksistere og operere. Denne situation er naturligvis ikke noget uvant for virksomheder, men derfor kan den stadig godt være usikker, hvis de rette forbehold ikke bliver taget. Det kan nemlig godt betale sig at gå med livrem og seler, når det kommer til driften og vedligeholdelsen af sin virksomheds IT-løsninger og systemer. 

En god og effektiv måde at sikre dig mod potentielt dyre og skadelige nedbrud er ved at få professionel IT-support tilknyttet din virksomhed. En professionel IT-supporter kan hjælpe dig med alt lige fra rådgivning af og vejledning om dine IT-løsninger, nuværende såvel som fremtidige, samt monitorere og servicere dine IT-systemer i tilfælde af nedbrud. 

 

Sådan fungerer IT-support

IT-support er lidt en unik ydelse og en slags forsikring. Den virker ikke særlig vigtig, når det hele bare kører på skinner, men den dag noget går galt, ville du ønske, at du havde haft hjælp til at forebygge angreb og udarbejdet restore planer, hvis det går galt. Derfor er det også vigtigt at sikre din virksomhed med den rette support. Der er flere forskellige måder, du kan få en IT-supporter tilknyttet til din virksomhed.  

 

Telefon support

Det er altid godt at have en IT-support, som sidder klar ved telefonerne, så du kan ringe til dem, når uheldet er ude. Telefon support er den hurtigste og mest effektive måde for dig at få hjælp til de lidt mindre og lavpraktiske hverdagsudfordringer, du møder med dine IT-løsninger og systemer.  

 

Remote support

Oftest kan langt de fleste af alle supportopgaver klares remote – altså hvor IT-supporteren sidder på deres egen computer og løser udfordringerne. Der findes en lang række fjernstyringsværktøjer og VPN til at få adgang til diverse systemer, så vi hurtigt kan hjælpe, uden vi behøver at være on-site (hos dig fysisk). Derfor er remote support i dag en meget foretrukken supportform for både dig som kunde og IT-supporteren.  

 

On-site support

Har du en større virksomhed med mange ansatte, eller måske bare et meget aktuelt og akut opstået it-relateret problem, som ikke kan løses via remote support, kommer IT-supporteren ud til din virksomhed og løser problemet på stedet. På den måde minimerer du nedetiden og det potentielle tab ved et pludseligt nedbrud.  

 

Lad TripleIT hjælpe

Hvad end det er hard- og software problemer, kan TripleIT hjælpe dig. Vi klarer supportopgaver med alt lige fra rådgivning, netværk, wi-fi, VPN, Firewall, IT-setup, printerproblemer, IT-sikkerhed og Office 365. Uanset størrelsen på din virksomhed, kan vi hjælpe dig med at sikre driften af din virksomheds IT-systemer.  

Indlæg oprettet 21

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Relaterede indlæg

Gå i gang med at taste din søgning herover og tryk enter for at søge. Tryk ESC for at annullere.

Tilbage til toppen